Розробки позакласних заходів


 Малі Олімпійські ігри

УРОК ЗАКІНЧИВСЯ,

А НАВЧАННЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ…


Усіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і навчання.
Я.А.Каменський


У Національній доктрині розвитку освіти України наголошується необхідність забезпечення всебічного розвитку, гармонійності й цілісності особистості, розвитку її здібностей та обдарувань, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу. Тому на особливу увагу заслуговують сучасні технології навчальної і педагогічної діяльності, які враховують індивідуальні особливості та здібності учнів.
Педагогічною наукою доведено і шкільною практикою перевірено, що розвиток школяра відбувається не тільки на уроці, а й у позаурочний час у атмосфері вільного спілкування, праці, дозвілля. Не секрет, що учні на уроках втомлюються . Позакласна робота ж має виключно більші можливості для пробудження інтересу учнів до фізкультури. При цьому різні форми позакласної роботи дають змогу вчителю врахувати індивідуальні можливості учнів, їх схильності, освітні потреби, мотиви, пізнавальні та професійні інтереси.



Свято   Малі Олімпійські ігри
Для учнів 5-6 класів


Мета. Популяризація фізичної культури та олімпійських видів спорту

Завдання: 1. Розвивати руховий апарат, фізичні уміння та навички, зміцнювати здоров'я.
                   2. Відібрати  кращих учнів для участі у районних змаганнях «Олімпійське лелеченя».
                  3. Виховувати любов до фізичної культури та спорту жагу до перемоги , колективізм, почуття дружби та взаємодопомоги.


Свято проходить у спортивному залі, який обладнаний необхідним спортивним інвентарем: обручами, кеглями, гімнастичними лавами, палицями, м’ячами,  тощо. Під стіною розміщені столи для суддів. У залі знаходяться вболівальники і гості.

Хід свята.

Лунає спортивний марш.
До спортивної зали входить парад учасників змагань. Шикуються в шеренги.
Учитель. Парад! Рівняйсь! Струнко!  Почесне право внести прапор Олімпіади надається кращим учням 5-6 класів: Усачову Владиславу, Савенко Олександру, Родичевій Катерині, Гейдт Ельвірі.
Лунає спортивний марш. До зали вносять прапор Олімпіади.
Товаришу директор школи! Учасники змагань для проведення Малих Олімпійських ігор вишикувані! Головний суддя змагань Кушнірьова Олена Миколаївна.
Директор школи. Парад! Рівняйсь! Струнко! Малі Олімпійські ігри вважаю відкритими!
Лунає гімн Олімпійських ігор.
 Учитель. На нашому святі присутні директор школи: Лампак Лариса Іванівна (оплески), тренер ДЮСШ  з боксу:  Гребіник Олександр Вікторович (оплески),судді змагань: учні 11 класу Громак Анатолій, Косенко Аліна команди  учасниці змагань (оплески), вболівальники (оплески).
Слово для привітання надається директору школи: Лампак Ларисі Іванівні.
Виступ директора (оплески).
Слово для привітання надається кандидату в майстри спорту, тренеру ДЮСШ  з боксу:  Гребінику Олександру Вікторовичу.
 Виступ тренера. Вручення подарунка учню 6-А класу, призеру обласних змагань з легкої атлетики Усачову Владиславу (оплески).
 Учитель. Дякуємо за привітання й подарунки. А зараз як і на кожних Олімпійських іграх судді та учасники змагань дадуть клятву.

Клятва суддів. Від імені всіх суддів і офіційних осіб я обіцяю, що ми будемо виконувати нашы обов′язки на цих Олімпійських іграх із повною безпристрастністю, поважаючи і дбаючи про правила за якими вони проводяться, в істинно спортивному дусі.

Клятва учасників змагань. Від імені усіх спортсменів я обіцю, що ми будемо брати участь вцих Олімпійських іграх, поважаючи і керуючись правилами, за якими вони проводяться, в істино спортивнім дусі, на славу спорту і в ім′я честі своїх команд.


1 конкурс. Представлення  команд
 (назва команди, емблема,девіз).
Учитель. А зараз розпочнемо наші змагання з волейболу.
Учень 11 класу. Доповідь з історії волейболу та видатних волейболістів.

2 конкурс. Змагання з волейболу.

Естафета з повітряною кулькою, під час якої перший учасник команди за сигналом біжить до орієнтира, підбиваючи  повітряну кульку. Оббігши орієнтир, бере кульку в руки ,біжить на фініш та передає естафету наступному учаснику. Перемагає команда яка першою, без порушень виконала завдання.
Учитель. Щоб допомогти своїм командам , учасникам та вболівальникам ми пропонуємо відповісти на запитання з історії волейболу та видатних волейболістів (з доповіді учня 11 класу).
Учень 11 класу. Запитання:

Учитель. Наступні змагання з настільного тенісу.
Учень 11 класу. Доповідь з історії  настільного тенісу та видатних тенісистів.
3 конкурс. Змагання з настільного тенісу.

Естафета з тенісною ракеткою та м’ячиком , під час якої перший учасник команди за сигналом біжить до орієнтира, підбиваючи м’ячик тенісною ракеткою. Оббігши орієнтир, бере м’ячик та ракетку в руки ,біжить на фініш та передає естафету наступному учаснику. Перемагає команда яка першою, без порушень виконала завдання.

Учитель. Щоб допомогти своїм командам набрати найбільшу кількість очок, вболівальникам пропонується підтримати учасників виступом художньої самодіяльності.
Виступ вболівальників.
Судді. А зараз прослухайте результати  за виконані конкурси.
(Оголошення результатів змагань).
Учитель. Наступні змагання з плавання.
Учень 11 класу. Доповідь з історії  плавання та видатних плавців.

4 конкурс. Змагання з плавання.

Естафета – біг у ластах , під час якої перший учасник команди за сигналом одягає ласти і біжить до орієнтира. Оббігши орієнтир, знімає ласти бере їх у руки  та повертається на фініш, передаючи естафету наступному учаснику. Перемагає команда яка першою, без порушень виконала завдання.

Учитель. Щоб допомогти своїм командам , учасникам та вболівальникам ми пропонуємо відповісти на запитання з історії  плавання та видатних плавців (з доповіді учня 11 класу).
Учень 11 класу. Запитання:

Учитель. Наступні змагання з художньої гімнастики.
Учень 11 класу. Доповідь з історії  гімнастики та видатних гімнастів.

5 конкурс . Змагання з гімнастики.

Естафета , під час якої перший учасник команди(хлопчик) за сигналом затискає м’яч між колінами і стрибає  до орієнтира. Потім бере м’яч у руки, оббігає орієнтир та біжить  на фініш, передаючи естафету наступному учаснику.

 Дівчатка змагаються у стрибках через скакалку. Зі старту вони біжать, перестрибуючи  через  скакалку. Перемагає команда, яка першою виконала завдання.
 Учитель. Щоб допомогти своїм командам , учасникам та вболівальникам ми пропонуємо відповісти на запитання з історії  художньої гімнастики та видатних гімнасток (з доповіді учня 11 класу).
Учень 11 класу. Запитання:
Учитель. Наступні змагання з баскетболу.
Учень 11 класу. Доповідь з історії баскетболу та видатних баскетболістів.

6 конкурс . Змагання з баскетболу.

Естафета , під час якої перший учасник команди за сигналом виконує ведення баскетбольного м’яча до орієнтира. Потім бере м’яч у руки, оббігає орієнтир та біжить  на фініш, передаючи естафету наступному учаснику.
Перемагає команда, яка першою виконала завдання.
Учитель. Щоб поліпшити результати своїх команд , учасникам та вболівальникам ми пропонуємо відповісти на запитання з історії  баскетболу та видатних баскетболістів  (з доповіді учня 11 класу).
Учень 11 класу. Запитання:
Учитель. Наступні змагання з легкої атлетики .
Учень 11 класу. Доповідь з історії  легкої атлетики та видатних легкоатлетів.

7 конкурс . Змагання з легкої атлетики .

Естафета , під час якої перший учасник команди (в руках естафетна паличка ) за сигналом біжить  до орієнтира, оббігає його та біжить  на фініш, передаючи естафетну паличку наступному учаснику. При передачі естафети учасник повинен оббігти свою команду та передати паличку зі спини.
Перемагає команда, яка першою виконала завдання.

Учитель. Щоб поліпшити результати своїх команд , учасникам та вболівальникам ми пропонуємо відповісти на запитання з історії легкої атлетики та видатних легкоатлетів (з доповіді учня 11 класу).
Учень 11 класу. Запитання:
Учитель. Наступні змагання з хокею .
Учень 11 класу. Доповідь з історії  хокею та видатних хокеїстів.

8 конкурс . Змагання з хокею.

Естафета , під час якої перший учасник команди (в руках гімнастична палиця та тенісний м’яч ) за сигналом кладе м’яч на підлогу і «ключкою» веде його  до орієнтира. Потім  бере інвентар у руки, оббігає фішку та біжить  на фініш, передаючи естафету та інвентар наступному учаснику. 
Перемагає команда, яка першою виконала завдання.

Учитель. Щоб поліпшити результати своїх команд , учасникам та вболівальникам ми пропонуємо відповісти на запитання з історії  хокею та видатних хокеїстів  (з доповіді учня 11 класу).
Учень 11 класу. Запитання:

Учитель. А тепер знову конкурс для вболівальників. На центр зали запрошуються по 3 вболівальника від кожної команди.  Вам пропонується під музичний супровід продемонструвати вправи з ранкової гімнастики. Учитель. Наступні змагання з біатлону.
Учень 11 класу. Доповідь з історії  біатлону та про видатних біатлоністів.

9 конкурс . Змагання з біатлону.

Напроти кожної команди, на відстані 4-5 метрів від лінії старту, встановлені корзини. По сигналу перший учасник бере кульки(м’ячики) та по черзі намагається влучити ними у мішень (корзину). Потім передає кульки наступному гравцеві. Перемагає команда, яка найбільше разів влучила у мішень.

Учитель. Щоб поліпшити результати своїх команд , учасникам та вболівальникам ми знову пропонуємо відповісти на запитання з історії  біатлону та видатних біатлоністів  (з доповіді учня 11 класу).
Учень 11 класу. Запитання:
Учитель. Наступний конкурс – спортивна вікторина.

Поки судді підводять підсумки змагань лунає спортивний марш.
 Вчитель фізкультури: Увага всім учасникам! Слово надається суддям змагань.
 Судді підводять підсумки змагань, оголошують команду-переможницю. Слово для привітання і вручення призів надається директору школи.
 Лунає гімн України.

 Вчитель: Наше свято закінчилось. На все добре.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Обласний «Олімпійський урок»

У легкоатлетичному манежі СумДУ пройшов обласний «Олімпійський урок» 26 вересня 2017року в легкоатлетичному манежі Сумського держав...